tirsdag den 8. marts 2011

Ingen telefonforbindelse

Lige nu ønsker jeg mig tilbage til en tid, hvor man fik fat på en dame, når man løftede røret, og hvor man kunne forvente betjening med det samme, selv om udbudet af service nok ikke var helt så stort som idag.

Under vores rejse har TDC lukket min telefonforbindelse. De har de sikkert haft god grund til, for her hjemme lå nemlig en regning og ventede på vores retur. Jeg betalte naturligvis øjeblikkeligt min regning via netbank, og forventede naivt at det ville resulterer i en hurtig genåbning af forbindelsen. Der tog jeg dog gevaldigt fejl. Idag fortalte en medarbejder i kundeservice mig at det taget 7 dage før betalingen registreres hos dem. 7 DAGE!!!? Gad vide hvad de skal med al den tid.

Man kunne nå at stikke mange stik i mange huller hos telefonisterne ved de gamle telefontavler på 7 dage.

Hvis du ønsker at komme i kontakt med os, kan du forsøge dig på nettet eller på Godwins mobilnummer. Jeg glæder mig til at komme på igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...